Abordări empatice în conversații dificile

Dacă vrem ca definiția noastră pentru empatic să reflecte cele mai înalte calități ale ființelor umane, cum să gestionăm o conversație cu unchiul sau mătușa, la masa de Paște, când aceștia scot ce e mai rău din noi? Nu există un răspuns simplu, dar, prin intermediul muncii mele cu justiția restaurativă și rezolvarea conflictelor, învăț îmi dau mereu seama de mereu moduri mai bune de a aborda conversațiile dificile. În cele ce urmează, voi descrie câteva strategii verificate și cu eficiență dovedită. Află mai multe despre care sunt cele mai bune practici atunci când este nevoie să gestionăm o conversație dificilă sau tensionată.

Cum selectăm cărțile pentru copii despre animalele din fermă?

Cărțile pentru copii prezintă frecvent animalele din fermă ca personaje principale. Unele cărți se încadrează în genul fantasy, precum „Charlotte’s Web”, iar în altele, personajele sunt construite într-o manieră mai realistă, ca în „Black Beauty”. Cu toate că majoritatea cărților care înfățișează animalele de la fermă ca personaje sunt distractive pentru copii, multe prezintă o lumea în care ele trăiesc ca fiind idilică. Cele care aleg astfel de repreznetaări ratează oportunitatea de a-i învăța pe copii și pe tineri ce înseamnă compasiunea față de aceste animale; ba chiar îi pot induce în eroare în ceea ce privește aspectele reale ale vieții unui animal în fermele industriale moderne. În acest articol, voi împărtăși câteva lucruri pe care le iau în considerare atunci când aleg o carte despre animalele din ferme, pe care urmează să o arăt elevilor.

Educație pentru o lume sustenabilă – Un interviu cu Mike Johnston

Mike Johnston a gestionat o școală din Guatemala, a fost directorul unei alte școli, din Singapore, și a predat în școli de pe întreg globul. În acest moment, lucrează în calitate de consultant educațional independent și va deveni noul director adjunct al Frankfurt International School, începând cu anul școlar 2020-2021. A organizat workshopuri și a susținut prezentări pentru cadre didactice de peste tot din lume despre sustenabilitate, despre necesitatea existenței unui curriculum universal și despre cum conceptul de „service learning” trebuie să fie nu doar despre ce facem, dar și despre cine suntem la școală.